cancik Falancahanim canım normalde dediğim gibi t daha koyu olmalı ama senin vucudundaki lh değeri benimle aynı olmayabilir sen yinede değerlendir , ama teste devam et bu yumurtlama değil gbi geliyor bana
Falancahanim cancik Testi aldığım sayfada yumurtan büyümemiş olabilir ama değerlendir dedi teste de devam et diyor :(
Hasret5506 adatuna butesti alırken ovilasyon testi diyipmi alıyor uz birde ovilasyonuma 4 gün varmış şuan regilm bitmeme 1.2 gün var yani yumurtlamami olucak ovilasyon olunca
Falancahanim Hasret5506 Evet Ovülasyon testi diye geçiyor o şekilde alabilirsiniz ya internetten yada eczaneden. Adet bitiminde başlıyorsunuz teste pik olduğunda değerlendiriyorsunuz 3 gün.
Falancahanim Tam pik olmadı ama aynı koyuluk gibi aşırı belirtilerim var ve gitmek bilmedi belirtiler 😅
Falancahanim arirangg Yaaa dün değerlendirmedim olmamıştır diye 🥲bu arada çok teşekkür ediyorum canım her yorumda görüyorum insanlara ne güzel yardımcı oluyorsun 💖bebeğini sağlıkla kucağına al inşallah
Humannrle Falancahanim ben sün pikti değerlendirdim diyorum bugün dursa da yarın mı değerlendirsem bilemedim ki