Tugba54_ Cansuu00 canım bende 1 hafta önce vuruldum özel klinik takipliyim ve sigortamız yok mor reçeteli ilaç olduğu için devlette yazdırdım eczaneden aldım 1304 tl verdim hastanede vurdurdum kalçadan yaptılar
91mer Cansuu00 devlet direk yapıyor hemşire Ben doğum katında olmuşrum hemşireler yapmıştı yakıyor ipne 🤣
Nidanurr Ben negatifim eşim pozitif. Indirect coombs testi istedi benden sadece doktorum, o da negatif çıktı. Sıkıntı yok dedi vurulmadim ben iğne
Cansuu00 Nidanurr 13. Haftada bende test yaptırmıştım negatifti. Sanırım test yenilenir doktorum yapar diye düşünüyorum ama bellide olmaz belki banada gerek duymaz
Ftm16 Nidanurr merhaba ben + yım eşimin kan grubu - acaba vurulmam gerekiyor mu ki bir bilginiz var mı o konuda
aaysegull12 Nidanurr bende de öyle oldu. Ama bazıları vurulman gerek başka doktora git vs diyorlar gitmedim ya vurulmadım da bilmiyorum başkaları mı vurulmayan?
Nidanurr Cansuu00 evet ben ikinci testi 28.haftada yaptirdim doktorum temiz dedi igne de yaptırmamiş oldum, saniirm ilk gebeliklerde problem olmuyor
rabiaudn benimde ilk gebelik özel takipliyim ama devlette ücretsiz vurdular. her ayda test yapılıyordu negatif olmasına rağmen vuruldum 2.gebeliğe karsıymış sanırım korusun diye.
Cansuu00 rabiaudn evet bende dün doktorumla konuştum istersen devlette olabilirsin dedi. Çünkü özelde bin lira dediler. Aynı iğne sonuçta bende devlete gidecem
Cansuu00 Yumusakyastigimmm dün kontrolüm vardı. Doktorum her hastanede kan uyuşmazlığı iğnesi yapılmadan önce yatış işlemi yapılır bu hepsinde aynıdır dedi. Medicanaya gidiyorum. Yatış yapıyorlarmış iğneyi vurup biraz dinlendirip gönderiyorlarmış ama ücreti bin lira denildi. Tam 28. Haftaya devletten randevu alıp orda yaptırmayı düşünüyorum. Aynı iğne sonuçta. O ücrete farklı bir ihtiyacı karşılarım diye düşünüyorum. Tabi devlette bir sorun yaşamazsam
Yumusakyastigimmm Cansuu00 bende devlette yaptırmak istiyorum. Ama rendevu vermiyorlar 🥺Özele zaten hergidiste birusuru para veriyoruz Acilden vururlar da bı acile gidicem bakalım az yaln söylerim mecbur ağrım var ztane var 🥺Az lekem var vs diye yoksa Zor heralde
Cansuu00 Yumusakyastigimmm ilacı yazmadan falan acilde yaparlarmı ki. Bunu hiç bilmiyorum gerçekten umarım yaparlar
Feyzanr41 Yumusakyastigimmm acıle gıdınce kanamamız oldugunu ve kan uyusmazlıgı oldugunu soyleyınce hemen vuruyolar
Yumusakyastigimmm Cansuu00 Abartirsak yaparlar 🤣 önce düşüğüm oldu onda sikayetlerimden dolayı mecbur yapıldı
MerveO25 Ftm16 tüm herkese vuruluyor. Negatif pozitif olanlara. 27. Hafta ile 34. Haftaya kadar vuruluyor. Doktor yönlendirir zaten sizleri. Doktorunuza gidince kan uyuşmazlığınız olduğunu belirtin
Nidanurr Ftm16 kuzum benim doktorum indirect testim negatif ciktigi icin yaptırmadı ilk gebeligim, ama tekrar soracağım
Feyzanr41 Ftm16 kan uyusmazlıgında sadece kadının negatıf olması gerekıyor sızın kan uyusmazlıgınz yok