Miniksevgim Cansuu00 ben iki sene önce 70 TL’ye almıştım . Bin iki bin lira vermeyin araştırın . O kadar olmaması lazım . Her acildeki doktor vuruyor iğneyi .
Cansuu00 Miniksevgim doktora sordum siz reçete yazıp biz mi alıyoruz dedim oda hastanemizde ücreti ödüyorsunuz yatış işlemi yapılıp iğneyi yapıyorlar dedi. Yani reçete etmiyor. Bende devlete randevu alıp gidecem bakalım
Miniksevgim Cansuu00 valla ne yalan söyleyeyim reçete varmiydi yok muydu hatırlamıyorum ama bence de bı devlete sorun derim
Feyzanr41 Yumusakyastigimmm acıle gıdınce kanamamız oldugunu ve kan uyusmazlıgı oldugunu soyleyınce hemen vuruyolar
Feyzanr41 Ftm16 kan uyusmazlıgında sadece kadının negatıf olması gerekıyor sızın kan uyusmazlıgınz yok
iremasmahan06 Cansuu00 devlette doktor mor recete yaziyor gidip eczacilar odasindan 3 tl ile alip acilde vuruluyorsun sakin gidip ozelden ya da eczaneden alma reçetesiz bazi devlet hastaneleri kendi de vuruyormus
aaysegull12 Nidanurr bende de öyle oldu. Ama bazıları vurulman gerek başka doktora git vs diyorlar gitmedim ya vurulmadım da bilmiyorum başkaları mı vurulmayan?