Ayrıca kimse parasını gidip boşa vermek istemez . Devir öyle ki 1 TL bile çöp olsun istemez insan. Ama sağlık varsa hele bide bu geçerli sebep varsa gider insan parasını verir doğuma. Ülke de yaşanan bu felakette kaç kişi kim bilir ne kadar birikim yapipta yemeden gitti. Sağlığımı düşünüp birikimimi harcamaliyim. Ha şöyle eşin calismaz evde baktığı kişi sayısı fazla o zaman insan çekinir. Benim gibi 2 kişi ve eşinin aylık işi düzenli bir işi de varsa en iyisi gidip özelde doğum yapmak. Bide kimse yok doğumda yanımda olsa kaynanam vefat etti herkes uzakta benden bebeğime eşime ve kendime bakmam için iyi jir yerde çabuk iyilesmem için . Yoksa yanlış anlaşılmasın maddiyata göre konuşmuyorum.