Zeyna66 sizin duyduklarınızı duydum inanın. Geçen hafta bölgede yatmak zorunda kaldım. Doğum bölümünde değildim ama birkaç kişiyle konuştum.
Yani onların dediklerinin beni etkilemesini istemedim. Aksi bir durum olmadığı sürece normal doğum istiyorum. Özelde ise doktorlar biraz sezaryen yanlısı. Seçme nedenlerimden biri bu.
Odalar geniş ve temiz. Kaldığım oda doğum servisi olmamasına rağmen her gün iki sefer temizleniyordu. Boşalan odaların nasıl yıkandığını da gördüm. İnanın çamaşır sulu bezle dolapların içi, dolap kapakları bile silindi kaldığım serviste. Temizlik konusunda da bir artı aldı benden.
Yani ebelerden memnun olan da vardı olmayan da vardı. Ben olanlara kulaklarımı açtım, artık onların nöbet gününe denk gelmek için dua edeceğim. 😊
Size tavsiyem istediğiniz hastaneleri gezin, servislerine bakın. Temizliğine, odalarına, hemşirelerin diğer hastalara tutumuna bakın. Ona göre karar verin. Beklentilerimiz farklı olabilir. Bu saydıklarım sizin için yeterli olmayabilir. Kendiniz gezin ve karar verin.