Zeyna66 erkekler nerede beklesin istersiniz, onu anlayamadım. Benim eşim de benim kadar heyecanlı, bebeği her seferinde görmek istiyor ama maalesef doktor odasına giremiyor. Ben de bunun için üzülüyorum mesela. Ben bebeği görürken ya da doktorla konuşurken o da yanımda olsun isterim. Sonuçta bebeği tek başıma yapmadım, sorumluluğu da sadece benim üzerimde değil. Ben odaya girsin isterken siz kapıda durmasına bile laf ediyorsunuz. Ne diyeyim.
Özele gittiğimde eşim de görüyor evet ama devlette de kaydım olsun istiyorum ve devlette de görmek isteyebilir. Onun da çocuğu sonuçta.