kayseres Tek nefeste okudum 🥹 yeri geldi korktum, yeri geldi içim rahatladı. Güzel geçmesine ve sağlıcakla yavrunuza kavuşmanıza çok sevindim. Ameliyattan sonra kadın erkek karışık kısmını anlayamadım. Eşler mi oluyor o alanda ve yürümek için sizi hastane koridoruna mı çıkarıyorlar? Ben de tesettürlüyüm ve ona göre pijama sabahlık tarzı şeyler almayı düşünüyorum. Bir de ben genel anastezi istiyorum mümkün mü acaba