YagmurAnnesi Bende sizin önerinizle bugün murat beye muayane olacağım inşallah. Ama nedense çok gerginim. 12+3 bugün. Mesela doktora ne diyeceğim nasıl kendimi anlatcam çok sıkıntı yaptım ya. İlk gebeliğim yeni evliyim. Özele gittim ilk haftalarda medar a ama hiç memnun kalmadım. Murat beyide çok methini duydum. Mesela simdi gidince muayeneye “merhaba hocam ben 12 haftalık gebeyim en son 3 hafta önce muayene oldum” dicem bana eee derse diye korkuyorum. Aslında iletişim konusunda iyiyimdir ama hamilelikte bu bana çok zor gelmeye başladı🥺🥺 tecrübelerinizi anlatırmısınız