Nil_tal09 doğum gecesi ultrasondan baktılar 4300 dediler. Sabah doğdu 3800. Benim 3. Olduğu için maşallah diyeyim bu kolay oldu. Ama ben her sancıda merdiven inip çıktım hareket ettim. Ve Meryem suresini okudum, dinledim. En çokta buna bağlıyorum kolay doğum olmasını.