Dilara3521 Merhabalar benim bi düşüğüm oldu şimdi yeni hamileyim kesem görünmedi sanırsam çok ufak olduğu için kanda çıktı sadece
ilzannliy BA9292 ben de 2.yıl dönümümüze hamile olarak girdim 🤭 çok şükür rabbim aratmadı şu an 27+3 haftalığız yaklaştık doğuma 😊
Pydnn ogedag çok teşekkür ederim hepimizinkini inşallah normalde gördü sonra renkli den de baktı doktor
SheeR BA9292 7 yıl sonra çok şükür 24 haftalık olduk Rabbim isteyen herkese en kısa zamanda nasip etsin inşallah
ela_zynp BA9292 ben de bir düşükten sonra çok şükür hamile kaldım bende beşinci haftadayım inşallah bir sıkıntı olmaz kalp atışını duyarım 🤲🏻
BA9292 Beyza_1204 bende bugün 6+5 dim ben bebeğimi bile çok net gördüm maşallah çok sağlıklı sizin için de herşey güzel olsun inş
ela_zynp Beyza_1204 evet hem kese hem bebek 5+2 de göründü haftaya doktorum çağırdı kalp atışı için inşallah 🙏🏻
Beyza_1204 ela_zynp maşallah 4+4 de benim üstten baktı göremedi bu cuma gidicem bakalım hayırlısıyla görürüz inşallah 😊
AsyaCngz55 BA9292 bende yeni 7. Haftama girdim. bulantı, baş dönmesi falan hiçbir şeyim yok nedense. Bazen unutuyorum bile hamile olduğumu. Sürekli bir uyku hali var. 7. Haftanın sonunda sende durumlar ne?
BA9292 AsyaCngz55 ben de 8 e gireceğim yarın aşırı yorgunluk var bende. Göğüsde değişiklik, akıntı, sık idrara çıkma nadiren midede bulantı demeyelimde tuhaflık ve 2 gündür aşermeye başladım
AsyaCngz55 BA9292 kalp atışı duydunuz mu ve ya bebeği gördünüz mü? Ben bu hafta gideceğim de doktora fikir olsun.
Minik1Civciv AsyaCngz55 canım seninle aynıyız 6+3 de hem bebeği gördük hem kalp atışı vardı ama dinletmedi
BA9292 AsyaCngz55 evet kalbi atıyordu ama inş perşembe dinleyeceğiz. Bebeğimiz çok net görünüyor ultrasonda şükürler olsun :)
ela_zynp AsyaCngz55 benim hem kese hem de bebek göründü çok şükür haftaya kalp atışı için gideceğim nasipse 🙏🏻