AsyaCngz55 Zeybal_24 evet o bende de var. Geçen eşim mutfakta sigara içmiş buzdolabının kapağını açarken sigara kokusu aldım herkes şok oldu😂
Minik1Civciv AsyaCngz55 canım seninle aynıyız 6+3 de hem bebeği gördük hem kalp atışı vardı ama dinletmedi
AsyaCngz55 Minik1Civciv ben 5+4 ten sonra bir daha gitmedim. Doktorumuz 7. Haftada gel hem ikisine de bakarız dedi. Yarın için heyecanlı bekleyiş işte saat geçmiyor sanki bana bugün. Maşallah size de 🧿
Minik1Civciv AsyaCngz55 sağolun Allah razı olsun. Sonu güzel olsun inşallah. Öncesinde 3 kaybım var ❤️🤲🏼
031019 BA9292 3 yıllık evliyim bebek yapmaya karar verdiğimizde rabbim 3 ay içerisinde nasip etti ve hamile kaldım şuan 29 haftalığız 💙
AsyaCngz55 Minik1Civciv üzüldüm adınıza ama olsun bu sefer yüzünüz güler hayırlısıyla ☺️Çok güzel süreçler ya her anın her günün tadını çıkarmaya çalışıyorum doğum zor geçerse bir daha yapmam çünkü 😂
BA9292 AsyaCngz55 ben de 8 e gireceğim yarın aşırı yorgunluk var bende. Göğüsde değişiklik, akıntı, sık idrara çıkma nadiren midede bulantı demeyelimde tuhaflık ve 2 gündür aşermeye başladım
BA9292 AsyaCngz55 evet kalbi atıyordu ama inş perşembe dinleyeceğiz. Bebeğimiz çok net görünüyor ultrasonda şükürler olsun :)
AsyaCngz55 BA9292 maşallah ya çok sevindim ay hadi inşallah darısı bizim başımıza aklıma geldikçe ağlayasım geliyor 🥲
Beyza_1204 ela_zynp maşallah 4+4 de benim üstten baktı göremedi bu cuma gidicem bakalım hayırlısıyla görürüz inşallah 😊
Patito__ mervegrk bnde kese icin randevu aldim carsamba gunu cnm bende ayni durumdayım sanirim 4.5 haftaligim bnde bakalım ogun kesede netlescek insallah goruruz ♥️
mervegrk Patito__ yaa inşallah keseyi görürüz ve sağlıkla sıhhatle ilerler süreç♥️ ben bugün gidiyorum bakalım 🥰
ela_zynp AsyaCngz55 benim hem kese hem de bebek göründü çok şükür haftaya kalp atışı için gideceğim nasipse 🙏🏻
mervegrk 1ciftyesilgoz ben bugün gideceğim umarım keseyi görürüz🙏🏻 aynı dönemdeyiz yakın hissettirdi :)
1ciftyesilgoz mervegrk ben bugün tekrar beta vereceğim en son 4 gün önce vermiştim bugün tahminen 1300-1500 civarıdır . Yarın ya da öbür gün giderim ben de bugün ki sonuca göre 😊 cumayı bekleyemeywbilirim☺️🥹5+0 olduk bugün🥹
Patito__ mervegrk insallah cnm ya kese goreblmek kalp goreblmek mesele sonra birazcik dha rahatlior insan. İnsallah guzel hberlernizi bekliorm 🙏