Benim hanileliğim 8. Aya kadar o şekilde devam etti. Çok şükür sağlıklj bir şekilde oğlumu kucağıma aldım hatta şu an 3 yaşında. Benim altif kanamam yoktu ama plasentada kanama alanları oluyordu ve çok aşağıdaydı. Sürekli dinlendim, kendimi hiç yormadım ,ağır iş yapmadım,bol sıvı tükettim ve kasılmalarım çok oluyordu magnezyum kullandım. Ayrıca 8. Aya kadarda progestan kullandım. İçiniz ferah olsun bende o dönem çok endişeliydim ama çok şükür sorunsuz bir doğumum oldu. Sezeryanla doğum yapıp aynı gün çok rahat ayağa bile kalktım