Merhaba güzel anneler, henüz 14 haftalık gebeyim geçen hafta doktor kontrolünde bebeğin eşinin biraz aşağıda olduğunu öğrendim ve doktorumuz zamanla yukarı çıkabileceğini söyledi, 10 hafta ve 11 haftalık iken kahverengi lekelenmelerim olmuştu şükür bebeğimizde bir problem yoktu, dün gece afedersiniz lavaboda temizlenirken peçeteye hafif hafif açık pembe lekeler geldi ben sildikçe, sonrasında kahverengiye döndü. Bu esnada progestan da kullanıyorum günde iki kez, doktorum kanamaların sebebinin plesantanın aşağıda olduğunu söyledi, kendisine dünkü durumu da bildirdim yine istirahat ve bol sıvı tüketimi önerdi. Böyle benimle aynı durumları yaşayıp bebeğini sağlıkla kucağına alan oldu mu, veya bu lekelenmeleri yaşayıp olumlu sonuç alan plesentanın yukarı çıktığı anneler… İnanın kalbim ağzımda atıyor, tecrübelerinize ihtiyacım var.