hamileliğimin sonuna kadar doktorum istirahat verdi plasentam aşağıda ve mesaneme yapışık olduğu için kanamayı önlemek amaçlı. yukarı çıkmayınca altı gün önce 38. haftada mecburi sezeryan oldum ameliyatıma iki hekim girdi sıkıntılı bir operasyon olacağı için. %90 ilerleyen haftalarda plasenta yukarı çıkıyor ben %10 luk kısımdaydim:) sadece yatmanızı tavsiye ediyorum