Pamuk evet canım çarsamba 810 cuma 2000 çıktı. Kımyasal gebelıkten sonra adet olmadan hamıle kaldım adetlerım duzensız zaten. Kımyasaldakı kanama oldugu gün 23 ocak buna göre hesaplayınca hafta çok beta az kese yok bilmiyorum anlamıyorumda böyle şeyleri. Burda okudugum kadarıyla acaba geç döllenmemı dıyorum. Çünkü adetlerım çok duzensız