minikmucizem__ sorularını okudum ve seni anlıyorum lütfen beynini kurcalama insanların acı hikayelerini dinleme üzerine gitme..
Herkesin bedeni ve yaşayış şekli farklı.
12 haftaligim 2 kez kanama geçirdim şiddetli bel ve karın ağrısı ile kocaman pihtilar düşürdüm ama elhamdülillah kötü bisey yok.
Herkesin ağrısı olunca düşecek diye kural yok.
Hamileligin tadını çıkarmaya çalış hersey iyi olacak🫠🫠