Benim de düşük riskim vardi, ilk 3 ay ara ara kanamam ve lekelenmem oldu. Tüpbebekten dolayı kullanmam gereken iğneleri hiç aksatmadim ayrıca
Progestan fitili de hala daha kullanıyorum. Çok şükür 23. Haftadayiz. Yani her kanama düşük olmuyor, tabi doktorunuza danışın ve mutlaka istirahat edin. Moralinizi de yüksek tutun. Geçmiş olsun