Gln0110 Sulte ben de öyle yapicam sanırım yani doğumdan sonra da alırım diye düşündüm, bazıları kilolu da oluyor şimdi onlara yenidoğan olmuyor da belki son haftalarda almak ya da doğumdan sonraya bırakmak daha mantıklı sanki
Medine05yasar Sulte benimde doğumum temuzun son haftası ve hiç birşey daha almış değilim ne yapmam gerekir eşim daha çok erken diyor
busrabrbr Sulte aaa aynıyız bebim de 16 Temmuz :) ve ben de ne alcagımı asla bilmiyorum kıyafet en kolayı diyordum ama bana en zoru oldu resmen 😂 hastane çıkışı falan nasıl alsam , geçen sene arkadaşım temmuzda doğum yaptı ve hastanede bile hemşire üstünü çıkardı zıbınla bıraktılar bebeği , yazı zıbınla geçirdik diyor şimdi de ama ben yinede çok kararsızım
Yrgnnnnnn busrabrbr şuan kaç haftalık sınız acaba. Benim de temmuz un sonlarına doğru doğumum 18+3 haftalığım
Sulte busrabrbr 10 lu alma canim ilk oglumda 5 li almistim iki takim 3 5 kere giydi sadece 3 aylik giydi sonra 6 aylik ben kivirip giydirdim malum fiyatlar da cep yakiyor yazik gunah evin icinde kim goruyor sanki birde doktorum bi tik buyuk giydir ki cocuk rahat etsin hizli gelissin demisti
Minis122 Yrgnnnnnn 18 haftalik 8 agustos sonraina denk geliyor eger normal dogum ise ben 18+4 haftaligim sezeryan beninki temmuz sonuna denk gelicek
Gln0110 Yrgnnnnnn yani ben de bilemedim, yanlış galiba tekrar baktırın. Ben bugün 23 ü doldurdum benden 5 hafta geridesiniz. Benim son günüm 8 temmuz
Rwerdst Sulte valla ben geçen seneye göre hesap yaptım. Temmuz sonunlarına doğru geliyor aslında. Çevremde yazın doğum yapmış herkese sordum. Zıbınla gezdirdik sadece dediler. Geçen sene benim evim normalden soğuk olmasına rağmen temmuz ortası sıcaktan nefes alamıyordum evde. Sıcakta sevmem. Eşim eski cankurtan eylül 16 sı zaten deniz sezonu kapanışıydı ama uzatmışlardı bu sene sıcaktan 😂 biz Eylül sonuna doğru denize girmiştik🫤 havalar yine benzer olur bence. Ekimde de ahım şahım bir hava soğuması olmaz ya🤷 ilk 3 ay bence çok kalın şeylere gerek yok🤷
Sulte Rwerdst evet ilk uc aylik zibin pijama cok lazim olcak galiba ona gore alaym bende kac rane alsak yeterli olur cok almak istemiyorum ben yurt disindayim dogum ickn burda duruyorum bebegim 2 3 atlikken donucem nasipse bir daha tasiyip goturemem ucakta kg sikintim var buyuk oglumun ve benimde kiuafetlerimiz oldugu ickn cok masraf yapmak istemiyorum
Yrgnnnnnn Gln0110 evet arada uçurum var benim temmuz da doğurmam imkansız gibi bir şey. Gittiğimde tekrar sorayım ben
Yldzhra Benim 2 çocuğum da aynı tarihlerde doğacak o yüzden ilkinden biliyorum benim olduğum yer serin oluyor zıbın üstüne ince tulum giydirdim hep o şekilde aldım şimdide bulunduğunuz şehir çok sıcak eviniz çok sıcak oluyorsa Kisa kollu zıbın altına ince pijamalar yeter li
Rwerdst Sulte canım hangi ile geleceksin? Önemli olan kısım bu bence 😊 sıcak ve orta sıcak illerde zıbın bol bol değişilir bence. Terleme ve taşma durumlarında. Alt dışarı için alınabilir. Evde çok sanmıyorum giyilceğini sıcak bir yerde ☺️ ama esen gün ve yağmur yağma olasılığına karşı bir iki tane uzun kollu takım olabilir veya tulum. Şehire göre değişir o yüzden canım 😊
Gln0110 Sulte doğrudur, zaten bebekler hep bi üst dönem kıyafetlerini giyiyorlar çevremde öyle görüyorum. İşte bu yüzden kıyafetler doğumdan sonraya kalabilir. İlk ay idare edecek kadar alayım diye düşünüyorum
busrabrbr Sulte evet vallahş herşey çok pahalı ben de ne yapacağımı şaşırdım , 3 tane 5 li yeni doğan takım , 3 tane de 0-3 ay kıyafet gerisini zıbın mı alayım sence nasıl yapayım , diğerlerini de 3-6 ay sonra zamanla aşırım artık zaten dimi
papatyaseveranne Esragungor34 ay bizimde ağustos 8 gözüküyor. Ve ne kıyafet alacağım bilmiyorum. Kısa ince alsam, ağustos yarı yaz yarı kış derler. Kafam çok karışık 😀
Sulte Rwerdst canim bursaya gelicem ve bursadaki evim bayagi sicak klimasiz durulmuyor ama agustos sonu eylul basi gibi geliriz herhalde burdaki evimde orta kat yerler fayans col eski bi ev serin oluyo genelde sadece 2 aylik giyebilecegi malzemesini alip gerisini bursaya gelince almayi dusunuyorum cunku oglumdan kalan kiyafetlerimizde vardi onlara da bakip secip ona gore alayim masraf olsun istemiyorum cunku cidden pahali alinamiyor galiba son ayda alicaz 😁
Sulte busrabrbr yeni dogan cok alma derim 03 36 daha cok alinmali oglumdan tecrubeyle soyluyirum zibin ve alt cok kullaniliyo bide muslin cok kirleniyo 3 4 tane muslinimiz vardi yetismiyordu oglumda bide kusma olayi var tabi agiz kendili onluk gibi biseyler lazim olmustu ama oglum 15 gunlukken tekrar alisveris yapmistim sonra xaten buyudukce gelisime gore her ay iki uc parca indirimden alip idare ettik