Sulte ozaman sadece 2 tane yenidoğan hastane çıkışı almam yeterli dimii, benim de oğlun olcak inşallah 🥰 bide müslin çok lazım demişsin ya nerde kullancam bu müslini ben , bitane ebebekten ince aldım , bide 4 katlı müslin aldım üstünü örtmek için kullanırız yazın diye , incelerden daha alayım mı nerde kullanılıyo başka hiç bilmiyorum 😅