Sulte aaa aynıyız bebim de 16 Temmuz :) ve ben de ne alcagımı asla bilmiyorum kıyafet en kolayı diyordum ama bana en zoru oldu resmen 😂 hastane çıkışı falan nasıl alsam , geçen sene arkadaşım temmuzda doğum yaptı ve hastanede bile hemşire üstünü çıkardı zıbınla bıraktılar bebeği , yazı zıbınla geçirdik diyor şimdi de ama ben yinede çok kararsızım