Sinem0758 üzülme vicdan azabı cekme elinden geldiğince içmemek için diren ! Ben de bırakamamıstım ilk öğrendiğimde ama artık kullanmıyorum. Özellikle son aylarda bebek dogunca ona bu kötü kokuyu hissetirnek istemiceksin zaten sen sebep olmak istemiceksin. İçiyorsun diye de kötü anne,vicdansız anne değilsin.
Emin ol doğru zaman geldiğinde sen de bırakıcaksın sigarayı,aklına da gelmicek. Burada yazanlara da takılma. Alerjik astımım var annem babam asla sigara içmemişler. Hiç sigara içmeyip bir sürü kötü şey yasayan insanlar var. En basiti ellerinde ki telefon sigaradan daha az zararlı değil . Tabi ki içmenek için diren ama kendini de kahretme ☺️