11 sene boyunca kesintisiz sigara kullanmış (alerjik astım olmasına rağmen) ve çok da iradeli olmayan biri olarak söylüyorum; 1 günde bıraktım. İnanın zor değil. Yalnızca çocuğunuzu düşünün. Sağlıklı bir şekilde doğdu hiç de bi şey olmadı, denedim ama olmuyor diyenlere kulağınızı tıkayın. İnanın ki çok kolay. Sadece bebeğinize odaklanıp onu düşünün. İnanın ondan daha kıymetli değil