İçmeyenler yada bırakanlar içenlere bu kadar yüklenme hakkını nereden buluyor anlamış değilim . Birşeyler yazdı diye vicdandan ölüme kadar bu kadar linçlemek ne kolay ! O yazanların bırakamadığı hiç mi kötü huyu yok mesela . Ayrıca evet zararlı ama sigara içmediği halde çocuğu Allah korusun astım bronşit vs olan da binlerce anne çocuk var . İçtiği halde sağlıklı olan da . Bayılıyorsunuz ya bırak öyle yap böyle yap demeye sen yap mesela kilo ver mesela tırnağını yeme yalan söyleme dedikodu yapma bırakıyormusun hemen biri diyince ? yok mu kötü durumun klavyeden yazması ne kolay ya hamile insanları strese sokmanız da büyük günah bence ! Bu ne ya insanlar burda dertleşmeye mi geliyor daha da stres oluyorlar . Bırakmıyorsa bırakmıyor sanane emir kipi ile cevaplar fln . Bu huyunuzu bırakın sizde o zaman çok bilmiş bilmiş linç tayfa !