senoski bendeee 22 +6 , 6 kilo almısım, hayır çokta yemiyorum cidden normalde neyse o öyle ekstra bi iştahım da artmadı aynı devam ediyorum hatta ilk 3 ay hiç bişe yiyememiştm nasıl aldım bu 6 kiloyu fikrim yok böyle gidersem herhalde bayaaaaa bi alcam