Ehpz biz de aynı durumdayız ama eşim kesinlikle gitmek istiyor olduğumuz yerde çalışma şartları eşimin çok kötü trafikçi ama trafik harici de herşeyi yaptırıyorlar gecesi gündüzü yoktu biz kalalım edelim gibisinden konuştum ama yok aşkım gidelim sen istersen kal biraz burda ardımdan gel dedi ya da babanlara geç ardımdan gel yine dedi 😞