FeyzaBkn Bizde aynı dertten muzdaripiz ağustos başı doğum gözüküyor pazartesi bende doktordan rapor alıcam ipka için şansımızı denicez benim tek tereddütüm ev olmayan bir yere denk gelirsek belki 6 ay 1 yıl eş gidemezse biz perişan olcaz biz bilecikteyiz şu an ben gidemezsem aileler istanbulda oraya gitmek zorunda kalıcam ve ne zamana kadar düzen olamayacak bu beni korkutuyor ters bir zamana denk geldik Allah yardımcımız olsun
Ehpz FeyzaBkn deprem bölgelerine verilirsek diye insan korkuyor zaten mesele gitmek değil bebek olunca insan onu düşünüyor. Rapor alıp deneyeceğiz şansımızı artık hakkımızda hayırlısı olsun..
Sedaimm Biz şırnaktaydık, doğum yapıp 40ı cıkınca aldım cocugumu gittim😂 cokta güzel oldu cocugumla vakit gecirdim herkesten uzak karısan yok aman niye şöyle yapıyosun diyen yok, tek sıkıntı ben doktora cevre illere gittim batman diyarbakır gibi
Ehpz Sedaimm 40ı çıkınca mı şırnak’a gittiniz şırnak tercihlerimiz arasında var memnun mydunuz lojman var mı ?
Gmz9340 Hamilelik mazerete girmiyor diye duydum simdi ama cevrenizde bunu mazeret gösteren oldumu. Hamilelik raporu alınmasının etkisi oluyor mu
Pnr_KMRC1 Ehpz bende eşimde polis memuruyuz ve doğudayız kesinlikle ertelemeyin biran önce gidin güzel tercih yaptıktan sonra hiç sorun olmaz doğu die korktuğumuz yerler çogu batıdan daha güzel tercihlerinizde deprem bölgeleri sizi zorlar onlarıdq yazmazsınız bebek olduğu için mardindeyim şiddetle tavsiye ederim hersey var özel hastane çocuk doktoru hayat şartlarıda batıya göre daha uygun hakkınızda hayırlısı 🌸
Ehpz Pnr_KMRC1 doğudan korkmuyoruz sadece 2 aylık bi bebekle zor olursa diye endişem ama ipka kabul olmazsa mecbur gideceğiz. MArdin yazmadık ığdır sivas ağrı kars şırnak malatya adıyaman düşünüyruz
Yagmurkoksal_61 Ehpz bende eşimde polis memuruyuz . Bu yıl ikimizede şark geldi 2,5 yaşında bi oğlum var 36 haftalık da hamileyim . Bunu belirtip ipka vereceğiz inşallah kabul olur diye umuyorum 🙂
Beyabann38 Ehpz şırnakta belirli bir cadde var başka bir yer yok. Orayi düşüneceğinize diyarbakiri yazmanizi tavsiye ederim cok guzel bir sehir hayran kalırsınız her türlü aktivitenizi yapabilirsiniz gelismis bir sehir tarih kokuyo her bir yanı. Bende ilk korkuyla gelmistim merkez olmamama ragmen her fırsatta merkeze gitmeye calışıyoruz gezmek icin
Sedaimm Ehpz eşim ordaydı ben de şırnakta biraz kaldıktan sonra doğum için memlekete gelmiştim doğumdan 40 gün sonra gittim, evet lojmanlar var ama biz normal kiralık daire tuttuk yer yoktu lojmanda
Pnr_KMRC1 Ehpz hayırlı olsun bende hamileyim ve doğumun tayin dönemine denk geliyor ipka verdik ama asla bu sene kabul olmaz deniyor bende mecbur şartlara ayak uydurucam çocugunuz 2 aylık olmuş olur inş zorlanmazsınız yanlız şırnağın bir sıcağı var akıllara zarar nefes almıyor 50 derecelere çıkıyor şırnak rahat ama sıcağı mahveder iklimide göz önünde bulundurun derim
Yagmurkoksal_61 Ehpz il emniyet müdürünün insiyatifi eğer kabul etmezse dilekçenin bi önemi kalmıyor zaten
cahillesohbetikestim Ehpz ipkalar kabul olmayacakmış bu sene canım bize de geldi benim de ilk oğlum 13.5 aylık ikinci oğlum bir haftaya gelecek iki küçük bebekle nasıl olacak bilmiyorum
Ehpz cahillesohbetikestim çok fazla polisin şark çıktı ama ipka kabul olmaması zor ihtimal bence batıda polis kalmaz ki.
cahillesohbetikestim Ehpz doğuyu ve deprem bölgesini full batıya çekmişler diye duydum ama bilmiyorum kuzum ya hakkımızda hayırlısı olsun inşallah 🤲
munevver_frt Ehpz merhaba biz de doğu görevindeyiz korkulacak asla bişey yok gönül rahatlığı ile gidebilirsiniz
Ehpz munevver_frt doğudan korkmuyorum bebekle gitmekten korkuyorum henüz 2 aylık olacak taşınma telaşı falan derken :)
Beyabann38 Ehpz diyarbakırda bizim oldugumuz yerde de polisler çok rahat :) imreniyorum yani bi asker eşi olarak en azından gelis gidis saatleri normal iyi :)
munevver_frt Ehpz çok güzel bi şehir ama asla sıkılmazsınız lüks ve konforlu bir şehir biz 7 yıldır buradayız seviyorum da Diyarbakırı
Ehpz munevver_frt diyarbakır güzel evet ama bende devlet memuru oldugum icin her sehire gidemiyoruz benim calısma sartlarımdan dolayı o yüzden yazmadık
munevver_frt Ehpz benimde de öyle olacak :) 28 haftalık hamileyim biz Trabzona gideceğiz bence çekinmeyin taşınmanıza aileniz filan yardımdı olur