selinsmother Eşim askeri personel bizde aynıyız basmadık kendi göndersin die😀 bu yıl oldugumuz yerde 3. senemiz doğu tayini çıkar diye bekliyorduk, butonada basmadı kötü yerler de çıkar sizide götüremem dedi. Şansımıza aynı yerde kaldık🙃 çok iyi oldu bizim için tayin çıkmadığına sevindim bebek gelecek tayin çıkarsa bebekle zorlanacaktik illa ki en azından seneye cikarsa toparlanmis oluruz