Ensar00 pandrmi döneminde doğum yaptım . Psikolojik olarak beni kötü etkilediğini düşünüyorum . Sürekli covid olursan seni burda doğum yaptırmam tarzında söylemleri vardı.
Doğumda da ayağımın uyuşmadığını söylediğim halde , Acısını çok hissettiğimi söylememe rağmen devam ettiler . O yüzden bi daha tercih etmiyorum .