nnisanannesiii Yamurer ilçede olduğumuz için özel muayenehaneye gidiyorum bir tane doktor var zaten kısmetse doğum koru hastanesinde olucak 35+1 haftalık olduk🥰
cicek52 Yamurer Sincan Lokman hekimden doğum paketi aldık ama alife de Ebru Hoca ya da gidiyorum arada. Devlete de gidiyorum. Karışık.😅
06Seyma-06 Keçiören wm medical park a gidiyorum doğum paketi aldık Ekim ayında ama paket hakkımız bitmesin diye devlete de gidiyordum geçen gün nerde takipliyseniz oraya gidin dedi devlet
cicek52 Amorfati23 a life ebru Hoca çok memnun kaldım ultrason cihazları daha kaliteli ve gerçekten kadın hakkını vere vere ilgileniyor. Lokman hekimde de özgül hocaya gidiyorum oda çok tatlı bir doktor ama ultrason cihazları o kadar kaliteli değil
cicek52 sbh_tskrn biz Aralık’ta aldık. Ağustos gibi doğum olacak. Sadece doğum 9.500 dediler. Biz paketi 10.500e aldık. Dogumunuz yakınsa bu aylarda daha uygunda olabilir
Amorfati23 cicek52 doğum için ne kadar dendi peki ben konuştuğumda 10bin dendi 23ünde gitcem inşallah bi de cinsiyet öğrencez bakalım 🤗