Ensar00 bende ilk olsradak İkbal hanıma gittim ancak bana ilgisiz geldi muayene ye girdiğimde 14.hafta kesede sıvı kalmamış su iç dedi. Hocam birkaç sorum var dedim başka bir hastaya yetişmem lazım hızlı soralım yada telefondan whatsaptan yaz dedi. Usg odasında kalktı gitti. Telefondan yazdım aradım kanamam var diye 2 gün sonra dönüş yaptı o sırada acillerde süründüm. Birde her seferinde kilolu sun 1 kilo alman bile fazla VS diye psikolojik baskı yapıyordu sonra sevgi hocaya geçiş yaptım. Bana o daha ilgili geldi. Şeker ve tansiyon benim için değerli dedi fazla kilo almamışsın çok iyi, bebişimiz iyi görünüyor gibi yada whatsaptan yazınca yarım saat içinde cevap vermesi felan iyi gibi. Ama şimdi doğum yapan arkadaşın yaşadığı sorundan çok korktum ya bende amaliyatı hissedersem diye :(