Mavisim099 Bence iyi, ben 75×100 leri nasıl kullanıcamı bilemedim ama yazın katlamadan direkt kundak şeklinde yaparım bi de dışardayken emzirme örtüsü olarak kullanırım dedim ya da altına sererim falan alternatif kullanma alanı çok olan bi ürün, zayi olucanı sanmıyorum