Gln0110 Xname Ben de gördüm, alttan iki bacağı tam açıktı. Kesin mi diye sordum yine baktı evet dedi. Bu hafta tekrar takipli olduğum doktora gittim yani kız diyen, ilk usg cihazını açtığı anda erkek dedi
Xname Gln0110 ayyy inanamıyprum ben de 16+1 de çok net gördüm bacak arası bomboştu kız görüyorum ama detaylıda kesinleşir dedi ayy kız diyede çok alıstım ama detaylıya kadar hastane çıkışı almıcam bakalım
Gln0110 Mavisim099 16+2 de tahmin değil kesin kız diye cevap almıştım ama gerçekten büyük şok oldu 😬 Zor alıştım, sanki 2.gebeliğim gibi geldi 😅
Mavisim099 Gln0110 ayyyy bende korktum şimdi ya 😁 insallah bizim başımıza gelmez diyelim . Ay erkek evlatta başka seviliyor ama ya sağlıkla gelsinler inşallah
Hankub @Mavisim099 110×110 iyi bir ölçü bence 🤗 zezigkumas diye bir instagram hesabı var. Çok güzel desenli kumaşları, müslinleri var. Ben oradan birkaç defa alışveriş yaptım ve çok memnun kaldım. Aklınızda olsun ☺️
Mavisim099 Hankub çok teşekkürler oraya bakarım demin arkadaslairn önerdiği yerden beyaz 4katlisini aldımdemin 😊
Gln0110 Xname alışmayın sonra dönerse adapte olmak zor oluyor 😅 Ben de video çekmiştim, anlayanlar da kız dedi hatta hiçbir çıkıntı yoktu
Neseyakut Mavisim099 bence gerekli. Hatta banyo sonrası bile ona sarıyorduk bebeği. Yaz bebeğine çok gerekli bence. Markası çok fark etmez bence
Gizzgzz Mavisim099 yine üstüne örtersin ama sarmak zor olur boyutu küçük büyük alsan dışarı çıkarken de üstünü örterken de rahat edersin diğerlerini puseti içindeyken flaan kullanırsın ziyan olmaz zaten
Balbebek012 Mavisim099 müslin den en az iki çeşit al en çok işine o yarayacak ilk bebekte kullanmam sanıyordul ama hep kullandım şimdi 2.ye hamileyim 3 tane aldım bile ben de ağustos da doğum yapacam
Mavisim099 Balbebek012 Balbebek012 1 tane 4 katli battaniye aldim . 2 tanede ince alırım o zaman yeter mi 😊 3 tanede küçük boyum var 75×75🥰😘
Xname Gln0110 ayy bakalım yarın randevum var ne diyecek birde detaylıyı beklerim artık hayırlısı olsun sağlıklı olsunda yeter ☺
Balbebek012 Mavisim099 yeterli bence inan ben de ilk kızımda bir müslin battaniye varı iki katlı onu kızım 6,7aylık olana kadar kullandım
Melekg Kesinlikle muslin gerekli oğlumda çok işime yaradı sıcak havalarda illa üstünü örtüyorsun bebek arabasına yüz örtüsü olarak kullandım dışarda emzirirken kullandım plajda havlu olarak bile kullandım suyu güzel emiyor