Mavisim099 kalmaz ya kullanılır. Ben de sipariş vermiştim ama iade ettim hemen, zaten elime alınca da küçük gelmişti, bikaç tecrübeliye sordum sadece yenidoğan dönemde kullanabilirsin dediler ama ilk banyoları hep üstünde bi örtüyle yaptırın diyorlar o zaman falan kullanırsınız ya da altına serersiniz. Bi arkadaşım ilerleyen dönemlerde bebeği kurulama olarak kullanıyorum demişti