aybukekurt55 Slaedz beliniz de ağrı karnınızda batma kabızlık ve şişkinlik de oldu mu birde anı baş dönmesi
Minikmucizelere Jaleisik hayırlısı olsun canım asilama mi yaptirdin🙂 Bide sey sorcaktim benimde akintim varda iki gundur adetr altı gun var hamilelik olabilir mi ki
Jaleisik Evet kuzum asilamam tuttu çok şükür 😍🙏 valla benim aşılama yapildigi günden beri beyaz akıntım vardı hiç kesilmedi ilk defa öyle olmuştu geçen ay
Minikmucizelere Jaleisik ya cok sevindim canım kalp atışını falan duydun mu🙂 Ayy inşallah benimde hamileliktendir🙏
Minikmucizelere MelodyFairy yaa benim bi kac belirtim var gibi ama cok degil ama akintim iki gundur olup duruyor gebeliktendir inşallah 😕 🙏
serifeaslan01 aybukekurt55 test yaptınız mı sekiz gün geçmiş ama merak ettm aynı belirtiler şuan bende var
Minikmucizelere serifeaslan01 aybukekurt55 ay evet bendede beyaz akıntı var adetime yarin bes gün kalmış olcak
Jaleisik Minikmucizelere tabiki veiririm ben çok insanın duasını aldım biliyorum Allah’ta yardım etti kimin duasida geçti bilmiyorum 🙏 Rabbim isteyen herkese eli ayağı düz sağlıklı evlatlar nasip etsin insllah
Minikmucizelere Jaleisik amin inşallah cok teşekkür ederim bende sana dua etmeye devam edicek saglicakla al inşallah bebsini kucağına 🙏 Calisiyodun sanki normalde hâlâ çalışıyo musun
Jaleisik Minikmucizelere insllah canim 🙏 evet kuzum markette calisyorum sabit artık saatlerim sabh 8:45-16:30 hamile olduğum için 7.30 saat