Ftmaskr aybukekurt55 evet canım ben öyle öğrendim hamile olduğumu akıntım çoğalmıştı yumurtalara zamanı gibi uzuyordu adetimde gecikince test yaptım pozitif🥰
Jaleisik aybukekurt55 iyi balım smdilik bı sorun yok şükür dün keseyi pazartesi keseyi gorduk şükür haftaya kalp atışı için gidicez 🙏
Bebemveben Akıntı kremsi beyaz renkmi oluyor arkadaşlar o kadar karnım ağrıyor ki anlatamam kasıklarım ağrıyo benim adet zamanı bile ağrımaz rahat geçirrm belim çatlamış gibi ağrıyo ayrıca belirtmi acaba bilemedim
Ftmaskr aybukekurt55 evet aynı adet belirtilerin vardı göğüs hassasiyeti bel kasık ağrısı adet olucam zannettim meğer hamileymisim
aybukekurt55 Slaedz beliniz de ağrı karnınızda batma kabızlık ve şişkinlik de oldu mu birde anı baş dönmesi