baslnhan pinkioctober hayırlısı olsun inşallah 🙏🏻 ah benim hiç bulantım olmadı derken 1 haftadır yemek kokularına karşı hassasiyet başladı 🫢 yemek yiyesim gelmiyor her şey çok ağır geliyor gözüme
pinkioctober Ruhsuz psikolojik olarak yorucu olmalı :| Allahım inşallah bu sefer sağsalim kucağınıza almayı nasip eder🤲🏻
Ruhsuz pinkioctober aynen ama her serde bir hayır vardır diyor Rabbimiz, Aminn Rabbim kimseye yaşatmasın 🤲🤲🤲Çok tesekkur ederim korkudan şekerim çıkmaya başladı ve hastane korkusu
pinkioctober baslnhan bir kere oldu sadece sabahları nöbettem çıktığımda özellikle kötü olutorum ama sanki ağzıma gelecek gibi oluyor 🥺
pinkioctober Ruhsuz rica ederim Allah kprusun🤲🏻 bizim bütün duygularımızdan haberdarlarmış gebelik boyunca inşallah daha güzel günleriniz olur