pinkioctober baslnhan bir kere oldu sadece sabahları nöbettem çıktığımda özellikle kötü olutorum ama sanki ağzıma gelecek gibi oluyor 🥺
Sezenn_ baslnhan Bizde bugün 14 hafta oldum tam cinsiyet kesin olmamakla birlikte erkek diye tahmin de bulundu doktor . Bir kızım var 4 yaşında merakla bekliyorum bende.
pinkioctober Ruhsuz rica ederim Allah kprusun🤲🏻 bizim bütün duygularımızdan haberdarlarmış gebelik boyunca inşallah daha güzel günleriniz olur
Mlke987 baslnhan 14+6 yız dün gittik kontrole cinsiyeti %90 söylerim dedi ama biz parti yapacağımız için haftaya kesin söyleyim dedi inşallah haftaya öğreneceğiz 🐣
[silindi] baslnhan kizlar 14. Haftada k Regl ağrısı yaşayan var mı ? leke falan yok ama.regk olcakmisim gibi hafif bir ağrım var
Hayriye1234 baslnhan biz de 14+4 teyiz henüz öğrenemedik. Çarşamba günü gidicem. 15+3 oluyor o zamana kesinleşir diye umuyorum inşallah 😍