Elitopatra25 Aaysss Allah bağışlasın bende 6+1 de keseyi gördü 2hafta sonasina çağırdı salı günü gideceğim inşallah gorurum
Elitopatra25 ArvenMom aynen öyle canım bazen çok karamsarlığa düşüyorum ama rabbim büyük inşallah nasip eder bu duyguyu da bana ☺️
Hzzz Ilk hamileligimdede duyamadan kalbi durmuştu kürtaj oldum 9.haframda insallah bu sefer duyarım her sey yolunda gider aşırı heyecanliyım
Elitopatra25 Hzzz dua et canım hayırlısı ile görürsun minigini Allah’ım bizlere bağışlasın kuzularimizi☺️
Elitopatra25 sevdaak eğer kanaman felan yoksa bence bir sakıncası olmaz olsa zaten alttan bakmazlar ama eğer kanaman varsa daha artabilir kaçıncı haftamdasin eğer erkense bekle 5.6haftyi
sevdaak Elitopatra25 doktor söylemedi daha erken dedi en son 2 gün önce beta 600 dü yarın başka bir doktora gidicem bakmak isteyebilir dediler
Elitopatra25 sevdaak 600ise gozukmezki kese zaten o 1.500un üzerine cikicanca gözükür biraz bekle sonfa bakil bence
Elitopatra25 Ftm18 maşallah erken duymuşsunuz benimki geç döllenme demekki 5.haftafa alttan muayne ilemi duydunuz daha çok küçük ya kalp atışını karından ultrasonla zor duyulur
Elitopatra25 eylulmihrasmom Allah bağışlasın canım Allah’ım banada hayilrisi ile duymayı nasip etsin inşallah 🥰
sevdaak Elitopatra25 ama iki gün önceydi o değer yarın ikiye katladığında o değere ulaşır diye düşündü sanırım doktor bilmiyorum gerçekten baya bi stres yaptım
Elitopatra25 Sedanur97 aynen canım Allah’ım sağlıkla kucağına almayı nasip etsin hayırlı dogumlariniz olsun☺️❤️🌸
Ftm18 Elitopatra25 karından ultarsonla duyduk ama zaten çok küçük sesti doktor fazla duyulmaz daha küçük demişti
Elitopatra25 eylulmihrasmom şuan 7+4ama salı gününe randovum var canım salı günü ile birlikte 8+1 olucaz inşallah 🥰❤️6+1 de kese göründü 2hafta sonrasına çağırdı