GsAnne o nasıl bir doktor canım ya ben 6+1de gittim bana kese gözüktü dedi yolk kesem bile gözükmedi 2hafta sonra gel dedi bakalım böyle birşey bile demedi nasıl bu kadar erken karar verebilirler sakın gitme o doktora geç döllenme olabilir bazilari 9hft gözukuyi diyolar sakın gitme bekle yada başka doktora git geç döllenme olabilir strese girip bebeğine de üzme canım başka doktora git