Elitopatra25 Sedanur97 ya ne güzel maşallah bende 6+1de gittim keseyi gördü bebeğimi göremedi 2hafta sonrasına çağırdı salı günü gideceğim inşallah bende görürüm ☺️
Elitopatra25 aysebaday61 maşallah Allah’ım bağışlasın bende 6+1de gördüm keseyi 2hafta sonrasına çağırmıştı işte salı günü gidecem inşallah bende görürüm 😊
Hlycsr91 Bunda şurada durayım :) 6+ 3 hamileyim. Tam 4. Haftada keseyi gördüm yarın bebeği görmek için kontrole gideceğim 🤲
Elitopatra25 ArvenMom maşallah sübhanallah canım demek benim geç döllenme oldu demekki 6+1 de sadece kese göründü canım 😊
Elitopatra25 hunilimom bende 6+1de keseyi gördüm sadece canım 2hft sonrasına çağırdı işte gidecem salı gidicem geçti 10gun kaldı 4gunum sabırsızlıkla bekliyorum inşallah bende görürüm ☺️
Hzzz Kızlar sizce 5+2 de görurmuyum bebeği yada keseyi 5+0 bugun cumartesi kontrolüm var betam yavas yukseliyor gibi geldi bana
Elitopatra25 Hzzz bende göremedim canım ben göremedim 6+1 de sadece kese göründü 2hft sonra çağırdı salı gidicem inşallah görürsün yinede canım
Hzzz Kızlar sizce 5+2 de görurmuyum bebeği yada keseyi 5+0 bugun cumartesi kontrolüm var betam yavas yukseliyor gibi geldi bana
Elitopatra25 ArvenMom aynen öyle canım bazen çok karamsarlığa düşüyorum ama rabbim büyük inşallah nasip eder bu duyguyu da bana ☺️
sevdaak Keseyi 4 haftalarda görenler vajinal ultrasonla mı gördünüz yarın kontrolüm var çoğu kişi sakın baktırma falan dedi korktum bende
Elitopatra25 sevdaak eğer kanaman felan yoksa bence bir sakıncası olmaz olsa zaten alttan bakmazlar ama eğer kanaman varsa daha artabilir kaçıncı haftamdasin eğer erkense bekle 5.6haftyi