Osi30 bence şehre göre değişiyor bana göre bursada iyi bir devlet hastanesi yok hepsini deneyimledim ultrasonu, ilgisi kötüydü 2 dakikada 3 kişiye baktı falan damarlarımı patlattılar hep burda devlet hastanesi kindarlığı yapmak istemiyorum ama maalesef kötü deneyimlerim oldu. Zaten randevu bulabilirsen aynı doktordan 2. kez hak getire 🤣🤣🤣