Osi30 ben hamile olduğumu öğrendiğim günden beri özel hastaneye gidiyorum, daha sonrasında doğum parasını sordum ve devlet Hastanesi’nde doğum yapayım dedim fakat ben devlette ki doktoru sevmedim hiç. Tabiki hepsi aynı değildir ama hiç ilgilenmedi, benim özelde ki doktorum gayet güler yüzlü ve ilgiliydi sanırım özele devam edeceğim. Ama dediğim gibi her doktor aynı olmayabiliyor. 🌸