Osi30
İkisinde de doğum deneyimlemis biri olarak yazıyorum. İki dogumumda normal dogumdu. İlkini devlet Hastanesi’nde yaptım. İkincisini özel Medipol Hastanesi’nde yaptım. Kesinlikle özel diyorum . Ama tecrübeli ve normal doğum yanlısı bir doktor ile bunu söyleyebilirim. Aslında ilk dogumumda özelde olacaktı. Ama ordaki doktorum çarın basık dedi ve hemen sezeryan için gün verdi. Para yanlısı olduğunu düşündüm kabuk etmedim. Devlette muayene oldum normal yapabilirsin deyince devlette doğum yaptım. Ama doğum sürecim çok sancılı ve yavaş ilerledi. Kendi sancimla ve 5 cm açılma ile gitmeme rağmen 9 saat sonunda doğum gerçekleşti. Çünkü Suni sanciyi son dk verdiler, nst den hiç kaldirmadilar. Çok acılı geçti o sebeple. Medipolde ise 40+2 de kendi isteğimle suni sancı ile doğum oldu. Nst ye bağlı kalmadım devamlı. Sıcak duş, yürüyüş, plates, vs birçok alternatifle suni sancı direk verilerek saha rahat bir doğum oldu. Ve toplam 4 saatte bebeğim kucağımdaydi. Maddi gücünüz el veriyorsa, iyi bir doktorla özel doğum yapmak daha güzel olabilir