Hem devlet şehir hastanelerini hem de özelleri deneyimlemiş biri olarak imkanınız varsa özele gidin derim. Devlet aşırı kalabalık randevu almanıza rağmen çok bekliyorsunuz hijyen maalesef yok sürekli aynı doktora randevu alamıyorsunuz doktorlar sürekli değişiyor ayrıca eşiniz asla muaynelere giremiyor riskli bi durumda da cinsiyet öğrenmede de kalp atışında da her şeyde yanınızda bi bayan olması gerekiyor. Özele gittiğinizde doktorunuz sizi hep takip ediyor sizede eşinizede sürekli bilgi veriyor her an ulaşabilirsiniz aklınıza takılan her şeyi mesaj atarak öğrenebilirsiniz. Doktorunuzun yanınızda olduğunu hissedersiniz psikolojik olarak sıkıntı yaşamazsınız kendinizi güvende hissedersiniz