Osi30 Kayseri de özele gidiyordum şehir hastanesini deneyim dedim hiç memnun kalmadım, kalsaydım devam edecektim. Asla doktor yüzüme bile bakmadı, sürekli beni ordan oraya gönderip durdular kocaman karnımla. Özelde gösterdikleri ilginin bir gramı devlette yok, ultrasonu bile göstermediler sadece doktor baktı iyi deyip geçti. Özelde her şeyi sorabiliyorum doktoruma her seferinde detaylı açıklama yapıyor şurası böbreği diye bile söylüyor anlayacağınız. Numarasını da veriyor her saat ulaşabiliyorum aklıma takılan bişeyi soruyorum. Kısacası aldıkları parayı da sonuna kadar hak ediyorlar.