Senayl34 HappyMom çok pahalı birşey almadım o kadar emzik alıp çevremde tutmayan çok bebek var wee baby aldım 1 tane tutarsa bunu tutar tutmazsa eğer diğerlerini denerim şimdiden 3-4 çeşit almaya gerek yok
Bademmm Ben ilk bebeğime hastanedeyken vermiştim. Şimdikinin de hazır. Hayat kurtaran bir şey bence. Emziremeyeceğimiz bir anda ki olabilir emzik harika. İlk çocuğumun dr u akıllı kadın emzik verir demişti😂
Merveuctas Valla kuzenim de hiç emzik kullanmadı ama bebeği yine çok gazlı kolik bi bebekti emziğin o kadar da gaz yapacağını düşünmüyorum eğer doğru tercih edilirse. Ben de philps avent almayı düşünüyorum hiç tutmadı diyeni görmedim bu markada
Annecim58 Kızlar ilk oğlumda emzik vermemistim ben çok istekliydi ama emzirmek istedim 2 yaşına kadar emzirdim zor bıraktı memeyi 2.ye hamileyim buna vermek istiyorum emzik ama sürekli değil gece mesela memeyi etkilemeden akışkanlık yapmadan emziği nasıl verebilirim
Ddm34 Hulya2626 ben de sızın gıbı dusunuyorum oglum 2 aylık oldu . Hala vermedım başlarda zor oluyor her mızmızlandıgında meme verdım verıyorum. Cogu doktor ebe vermeyın dıyor. Ben anne bebek dostu hastanede dogum yaptım. Kesınlıkle cantanıza emzık koymayın dedıler. Rahatlık olsada yüzde 90 meme reddı yasanıyor.
Shura MadameHappy34 siz bu emziği nerden buldunuz ☺️ hollandaca yazıyor bide ordamı yasıyorsunuz? Benimde dün geldi kargom cok arastırmalarım sonucu ergonomik yapıya sahip tek emzik suan bu o yüzden bunu kullanmaya karar verdim
MadameHappy34 Shura Merhaba hayır Fransa da yaşıyorum,ismini yazdığım da zaten direk çıkıyor,Amazon’da ve burada ki eczaneler de bir çok yerde satışı çıkıyor ama Türkiye için aradım göremedim.
Shura 1trimester kesinlikle alın emziğide derim tr varmı yokmu bilmiyorum ama firma zaten sloveniadan gönderim yapıyor siz sitelerine girip hangi ülkelere gönderim yapıyor bakın isterseniz yurtdısında olan bi akrabanıza siparis verirsiniz onlarda bi gelen gidenle size ulastırır
denz-koc serpil1baby evet avent haricinde iki tane daha almıştım kullanmadı aventi sorunsuz bir şekilde kullanmaya başladık 😄
MadameHappy34 Mine9166 Bende bir kaç kişi sordu diye baktım göremedim maalesef,yurt dışı kargo ile gönderim yaparlar mı bilmiyorum.🤷♀️ link koydum belki çıkar tıklayın isterseniz.
Shura MadameHappy34 bende hollandadayım eczanelere falan bakmadım ama ben kendi sitelerinden aldım zaten. Sanıyorum her yere gönderim saglıyorlar. Sayet amazondada varsa zaten herkes alabilir demek. Cünkü suan türkiyedeki akrabalarımın cogu amazondan alısveris yapıyor. Belki siteleri sadece avrupa ici gönderim saglıyodur bilemiyorum