Benim bebeğim ne yazikki emzik tutmuyor, 2li philips aventte o kadar para verdim sevmedi bir türlü.
Bütün arkadaşlarım dediki, en iyisini en pahalisini alırsın tutmaz, git bakkaldan emzik al kesin tutar, gittim aldım valla, ancakkkkk benim guzel oğlum onu da tutmadı.
Keşke uyku için biraz tutsa, bende rahatlarım, ama ne yazık ki tutmuyor…