Hulya2626 Valla ben ilk bebeğimde bebek doğduktan 3-5 gün sonra emzik aldık tutmadı zaten o saatten sonra, kuru meme gibi beni emdi. Ne yemek yiyordum ne uyuyordum ne oturuyordum, akşama kadar kucağımda öylece onu memede tutuyodum. Şimdi ki aklım olsaydı diyorum hastaneye emzik götürürdüm, o yüzden şu an ikinci gebeliğim 17 haftalık olduk geçende gittim emzik aldım en önce. Diyorum hastane çantasına ilk bunu koyucaz :)) İlk çocukta rahattım ayağıma dolanan yok, ev dağılmıyor, eşim sağolsun yemek seçmezdi işten gelince beraber yapardık iki yumurta kırıp yerdik. 3 ay boyunca bi gün sucuklu yumurta bi gün sade yumurtayla geçti günlerimiz resmen. O yüzden şu an kuru emzik benim kurtarıcım olur diye düşünüyorum, karnı tokken ağladığında en azından emziğini verirsin susar bebek. Benim yeğenimde emzik emdi 2.5-3 yaşındayken falan bırakmıştı kolay bi şekilde