Gul12345 merhaba canim yok olmadım, çok canim sıkıldı, iki gündür abdest alırken pembe biseyler elime geliyor bekliyorum gelecek diye ,acaba yerleşme kanaması mi diye düşündüm ama dün banyo yaparken elime biraz kan geldi , adet başladı sandım ped koydum tık yok, gerçekten anlamadım deliricem galiba