samays _Melikee_ bu değerler içim ne dedi peki neden yükseliyor o zaman? Youtubeda bir videoda kızın birinin 1.2 den 1 hafta sonra değeri yükseliyordu.
Gul12345 annesinin_kelebekleri Alla Alla biraz daha bekleyelim test yaptir canım gelmezse Evde test yaptinmi tekrar
annesinin_kelebekleri Gul12345 geldi canım ama cok düzensiz, ne zaman düzene girecek bilemedim böyle hakkımızda hayırlısı
Aysnr_2 samays kanda da pozitif 220 çıktı :) Daha önce böyle düşük çıkıp sonra yükselenler var mı yoksa yüksekken mi öğrendiniz
_Melikee_ annesinin_kelebekleri hmm anladım benimde 3.gun karnım ve göğüslerim agriyo adet olacakmisim gibi ama daha gelmedi bakalim
annesinin_kelebekleri Gul12345 Gul12345 nasılsın canım iyimisin, iyi bayramlar, ne haber var mı biseyler
Gul12345 annesinin_kelebekleri saol cnm Teşekkürler sanada iyi bayramlar 🥰 Şuanda Bi haber yok bakalım beklemedeyim 🤭 Sende varmi Bi haber senin bat nezaman
annesinin_kelebekleri Gul12345 benim 27 si , bekliyorum bende bu sabah erken gebelik testi yaptım dayanamadım negatif
Gul12345 annesinin_kelebekleri daha hayirlisi bakalım bu ay nasıl sonuç alacağız Bende kaç gündür kaset test yapiyorm yapmadim daha sıkıldım negatif negatif Erken gebelik test geldim bakalım gelene kadar olmazsam iyi yani varsa yoksa Da şüphede kalmaktansa olm bitsn 🤭
Gul12345 annesinin_kelebekleri goguslerim baya şişti belim ağrıyor adet öncesi gibi bide testlerde bisy cikmadi aslında bu ay oldu gibi hissediyordum simdi adet olacagimi dusunuyorm
annesinin_kelebekleri Gul12345 haydı bakalım hayırlısı, bende bekliyorum adetimi, çok çok sıkıldım test yapıp negatif görmekten 😔 gosuslerimde hiç ağrı sızı yok benim, belim zaten ağrıyor sezeryan sonrası, akıntı var baya bir adet öncesi diye düşünüyorum
SedaNurOkurer annesinin_kelebekleri adet günümde test yaptık bir çizgi silik çıktı akşamına doktora gittim betam 47 çıktı sonra 5 gün sonra gittim 400 çıktı 5 haftalık hamile olduğunu öğrendim kese gözükmedi 1 bucuk hafta sonra ger gittim kesem gözüktü haftaya kalp atışı için gidicem şuan 6+6 yım çok şükür darısı tüm isteyenlere rabbim aratmasın
Gul12345 annesinin_kelebekleri sennde 2 günün kaldı deme Hadi ayrılısi ya ins vardır Hiç pozitif görmemişim gibi gelmiyor alıştık negatif negatif